Gårdagskvällen i Karlstad


På kvällen blev det firande av Gurra igen fast denna gången tillsammans med vännerna :)
Jag, Marika, Jennie, Paul, Emil, Emelie och Grene var där . Fick dock inget kort på Grene för han hade inte kommit än när jag lekte paparazzi. Gurra fick ett fint kort av Emil och Emelie ;) och även chips och öl.
Gurra fick mest bildelar, öl, chips och lotter i födelsedagspresent om man ska sammanfatta allting kort ..


Här öppnar Gurra presenten som var från mig, Marika, Grene, Jennie och paul :)
Det var en bas till bilen.


Kvällen var ännu inte slut än .. Vi hade ju såklart bestämt oss för att festa lite i bilen efteråt såklart ! Jag tror vi åkte bil i 5-6 timmar någonstans ? Tog inga bilder från det förutom en som får avsluta detta inlägg, voila !


Pappa blå hälsade !


The End ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0