I drömmarnas värld

Vaknade idag igen med världen bästa humör ! Inte för att jag klagar direkt för det är så jävla härlig att känna sig glad och jag känner inga beskymmer eller problem. Life is good ! Sitter och funderar över vad jag ska hitta under sommaren . Det kommer bli mycket plugg det vet jag .. Men dagar då jag inte pluggar vad händer då?
Jag vet att härjedalen och liseberg ska göras ! Sen blir det säkert festande, grillande och allmänt mys . Mitt i allt mitt funderande satt jag och tänkte resor .. Åh vad jag skulle vilja se världen ! Åka överallt, se och uppleva saker ! Men för att kunna åka utomlands behöver man massa pengar . Men kanske kan dra iväg en liten tripp till typ Paris eller något ? Nej nu blir det att gå ut och och studsa rosa moln med Jennie ;)
Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0