Madness ?


Jag håller just nu på att sälja min själ . Sälja min själ för ett basår med Matematik, fysik, kemi och biologi .. Det tråkigaste jag vet är matte och biologi . Kemi är rätt så kul, men fysik är medelmåttigt . Hur tänkte jag där ? Hur lyckat på en skala 1-10 är det att plugga dessa kurser när jag vet hur jag känner för dom ?
Det känns som en utmaning och det kommer bli bland det svåraste jag någonsin gjort i hela mitt liv.
Men tänk vilken självförtroendeboost man skulle få efter ha klarat detta år ! Om jag klarar Matten så klarar jag fan allt! För matte är svårt, ologiskt och består bara av en massa konstiga siffor, tal och bokstäver ..
Blanketten är inte ifylld än på grund av att jag inte vet vilka ämnen jag läser i sommar . I morron vet jag troligtvis .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0