Some wierd feeling

Jag sitter nu för tillfället i min soffa på Rud med 3 hundar sovandes golvet . Jag spelar låten Just A Dream med Nellyrepeat och filosoferar lite på livet .. Jag vet direkt inte vad jag tänker, jag vet bara att jag har en skum känsla som jag inte kan förklara och jag vet inte varför ..
Kanske är det låten som gör mig lite småskum ? Tycker själv att det är en rätt så deppig låt, fast den är bra .

Blev försten bjuden mat ute idag igen ! Fast denna gång tillsammans med Gustav's mormor och hennes syster tror jag det var ? Det var mysigt och vi satt på bergviks restaurangen och åt mat :)

.. Men iaf, jag tänker väldigt mycket på sommaren just nu och när jag ska göra saker. Jag funderar lite över vart jag ska ha min 21års fest och om jag får som jag vill så är det helt säkert vart jag ska vara ! Vet dock inte vilka man ska bjuda riktigt heller ? Jag skulle vilja ha brakfest med massa folk ! Samtidigt ha de allra närmaste.. Jaja .

Jag skulle bara kunna sitta och svammla om ingenting just nu för mitt huvud vet inte riktigt någonting . Tror jag har träningsabstinens också.. Har inte tränat sen i förrgår ..  

Ska nog lugna ner mina tankar lite med lite portal 2 spelande och sen när Anna-Carin kommit för att hämta sina hundar sticker jag ut och tränar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0