Statliga Myndigheter & diverse

Jag är för tillfället rätt så trött på alla kommuna grejer . Typ Karlstads vuxenutbildning, campusbokhandeln, försäkringskassan, arbetsförmedlingen .. You Name it !
Jag vet inte varför det är så eller om jag bara har jävligt stor otur.. Jag har haft kontakt med alla ställen på något sätt, någongång och inte en gång har jag blivit bemött trevligt . De har varit ganska nollställda, låter lite bittra tonen, verkar offensiva och det känns som om det enda de gör är att motarbeta mig !
Alltså oftast när jag har kontaktat dom så har jag velat ha hjälp och responsen jag har fått tillbaka är inte så bra . Man känner sig bara så dum och undrar ibland varför man ens försöker .. Men man försöker bara för sin egen skull och arbetsförmedlingen eller vuxenutbildningen skiter fullständigt i hur mycket man vill, kämpar och försöker . Nu handlar det här direkt inte om pengar utan det handlar mer om deras service och vad dåligt serviceinriktade de är ! Visst om vi nu skulle prata om pengar och det vore det motsatta .. Om jag skulle bli återbetalningsskyldig eller något . Då jävlar skulle det bli fart på dom alltså och allt skulle vara noga och noggrant .
Jag vet inte om folk delar åsikt eller inte, men mina erfarenheter med dom är inte bra och jag förstår inte att det kan vara så svårt att ge folk information eller lite hjälp traven istället för att motarbeta hela tiden ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0