Stress ..

Jag vet inte varför men jag känner mig otroligt stressad just nu i vardagen och jag vet inte varför jag är stressad nu .. Jag har inget jobb, pluggar inte just för tillfället så jag har direkt inget att göra om dagarna, men ändå stressad ..
Jag vet att mina senaste dagar har gått ut på att fundera ut vad jag ska göra resten av livet och det är inte bland det enklaste som finns . Jag vet att jag skulle kunna sitta och fundera i flera år eller till och med hela livet på vad jag ska göra med det, men jag skulle aldrig komma fram till något .. Därför har jag satt lite press mig att jag ska veta nu vad jag ska göra ! Det måste jag också .. så jag vet om jag ska spendera hösten genom att läsa upp kurser eller ett 3årigt program redan nu eller nästa år..

Annars vet jag inte riktigt vad jag är stressad över ..
Funderar mycket på Gurras födelsedag och vad som händer runt det ..
Funderar över hur jag ska ta mig till Lesjö på mors dag nästa söndag ?
Funderar över vad som händer på Lesjömarknaden ?
Funderar över studentpresenter till folk ..

Usch jag tänker för mycket nu jag .. Ska spela lite spel nu med Gurra och sen ut och springa för att rensa hjärnan !
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0