Vad ska jag bli ?

Minns ni när man var liten och hade drömmar härs och tvärs?
Ena stunden ville man bli veterinär, andra stunden kanske man ville bli världens bästa fotbollsspelare och sen ville man helt plöstligt förändra hela världen !
Jag minns när jag fick skriva i kompisböcker när jag var yngre och fylla i massor av frågor om mig själv. Bl.a om vad jag ville bli .. Haha ! Det är jätteroligt att ha fått tillbaka och läst det man skrev för 10 år sen . Jag vet att jag ville bli veterinär eller ridlärare när jag var liten och nu några år senare så sitter jag här och har direkt ingen aning om vad som händer ..

För ungefär 1 år sen sa jag att jag aldrig skulle plugga igen utan bara jobba . Nu sitter jag här och funderar över varför jag inte har gjort högskoleprovet och skickat in anmälningar i tid ? För nu vill jag plugga ! Jag vill göra något med mitt liv .. Jag vill bli något, bli någon . Ha en utbildning, en examen . Jag vill få kunskaper och lära mig nya saker
Jag sitter nu här 10 år senare efter att jag skrivit att jag ville bli veterinär eller ridlärare och funderar vilken utbildning jag ska gå nu . Det står just nu mellan 3st, men vad det blir vet jag inte ..
Allt jag vet är att jag inte kommer bli någon veterinär eller ridlärare ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0