Avancerat


Tandläkaren: Fick brev idag om att tandläkaren så kallad Bengt-Olof I Lesjö vill att jag ska beställa en tid. Känner mig dock inte så sugen och gå till tandläkare då jag inte litar på dom överhuvudtaget .. Sen så vill jag inte åka till Lesjö för att gå till tandläkaren nu när jag bor i Karlstad .

Droppande kran: Vi har en droppande kran här i lägenheten som KBAB skulle ha lagat för ett x-antal veckor sen. Ringde idag och påminde dom. Han hann inte göra det idag och sa att jag skulle ringa och påminna nästa vecka igen .. Minnet bra men kort eller ? Jaja, sen kom han fram till att han var borta nästa vecka, men det fanns någon annan istället för han som kunde fixa .. Hmpf .

Karlstads Vuxenutbildning:
Hade missat samtal från dom igår och de hade lämnat ett nummer i röstbrevlådan som jag skulle ringa. De vill iaf att jag ska hämta ut mitt Matte C betyg. Men jag ringde idag och då sa telefonen att numret inte var i bruk ?

Jotex:
Deras kundservice via mail är ju lite sisådär alltså. Mejla dom angående mitt problem. De sa att de hade löst det. Jag testade om det funkade. Funkade fortfarande inte. Mejlade dom igen. De sa att det var fixat. Men för mig funkar det fortfarande inte ..

Sen krånglar kortbeställning och andra saker.
Fan var krånglig denna dag blev ! Mupp på detta ! Nej nu är det fredag, har nyss kommit hem från gymmet och snart ska jag duscha. Jag ska handla sen och ikväll blir det mys ! Får fixa alla dessa krångliga saker en annan dag. Det är trots allt fredag idag och då är man happy ! :D

Trevlig helg everyone !
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0