Don't really know part 2

Gurra började jobba 04.00. Jag somnade 05.30. Jag sov. Vaknade klockan 14.25. Fick en chock ! Panik ! Gick upp. Håret stod åt alla håll ! Orkade inte fixa. Hungrig ? Nej det var jag inte. Glass & Cheese under natten. Kanske morronen. Tog en mandarin. Gymmade ett litet tag. Åkte till Biltema. Hade köpt fel. Köpte rätt halvljuslampor. Åkte till bergvik. Åt på bergviksrestaurangen. Gurra var med. Mys ! Tog köttbullar. Jag börjar bli som pappa. Coolt. Gick i några affärer en snabbis. Kom fram till att jag älskar fluff. Mycket fluff ! Mössa, tofflor, filtar & kuddar. Fluffälskare ? Julklapp ? Skulle åka hem. Gurra säger mjukglass. Jag säger dela. Vi äter med karamellströssel på. Jättegott ! Vi åker hem. Myser i sängen med tända ljus. Gulligt ! Marika kommer hem från Sanna. Jag byter om. Gurra går och lägger sig inför jobbet i morron. Jag väntar på Marika. Gym väntar.. Datorn nu. Marika färdig ? Snart hoppas jag ! Update later.

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0