Födselpapper

Sitter i Lesjö med min mamma i köket nu som håller på att rensa gamla papper, grejer och saker. Mamma hade nyss hittat papper från min födsel ! Rätt så intressant ändå. Det står allt ! Fast mest grejer om mamma då .. Vad hon fick för smärtlindring, hur jag låg i magen osv. Fast de nämner jag inte här ;) Nämner lite saker som det stod om mig ! 
Ex.

Min beräknade födsel var 900907 fast jag föddes den 900912.
Mammas värkar startade den 12 September klockan 13.30, sen gick vattnet 13.45 och krystvärkarna kom 15.10 och 5 min senare, alltså klockan 15.15 föddes jag ! Jag var en snabb jävel ^^

Mer får ni inte veta ;) Men jag tror jag typ var 57cm lång ? och vägde nästan 4500 ? Haha ! Jag var en stor mysbebis :)

Nu ska jag fortsätta hjälpa mamma lite och se om vi hittar fler roliga papper !
TakeCare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0