Julklappar

Som alla vet så är det bara 38 dagar kvar till Julafton ! 38 dagar kvar till det som en del folk ser som en jobbig, stressig och helt värdelös dag. För mig så är Julafton en dag med glädje, familj, god mat och julklappar ! :)
Men tyvärr så är det ju inte så för alla ..
Medan jag nu satt och tittade på julklappar till mina vänner & familj så tog jag mig samtidigt en titt på vad årets julklappar har varit förr om åren. Årets julklapp har nu utsetts till att vara Färdigpackad Matkasse ! Aldrig något jag har testat trots hur många olika reklamer på tv:n som helst .. men kanske skulle vara intressant ? Vem vet ! Men det är nog ingenting jag ska köpa till mina vänner eller familj i år, så ni behöver inte förvänta er det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0