My Story about ipad2

Sitter just nu i soffan här på rud och knappar på en ipad2. När den först hade kommit ut så hade jag fått för mig att jag verkligen inte kunde leva utan en ipad2! Haha ! Även fast jag inte visste alla dess funktioner så var jag säker på att en sån skulle jag ha och mitt liv skulle bli bättre med den också ! Idéer jag får för mig ibland alltså ... Men tog mitt förnuft till fånga och tänkte att jag behöver ingen iPad, jag hade bara lurat mig själv och min hjärna till att jag behövde en fast jag inte gjorde de .. Tills igår då jag och gurra spenderade dagen på Hammarö hos hans mamma. Hon hade köpt sen en ipad2 och behövde hjälp med installationer och grejer med den . Så den är officiellt min tills helgen kommer iaf ! Och jag känner redan nu separationsångesten .. Will i survive ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0