Shoes

Jag vet inte varför men jag är en människa med fötter som äter skor ! Jag tror att jag har ca 30 par skor men ändå har jag inga inneskor som jag kan ha på löpbandet på gymmet.

Jag har 2par löpskor för utomhusbruk varav ett av dom behöver kastas då sulan snart lossnar ! Haha x) De är väl använda ! Sen har jag ett par reebook easytone gåskor som jag har när jag powerwalkar utomhus. Ett par 'innebandyskor' har jag sen när jag spelade innebandy förut och hade gympa. De kan jag dock inte ha på löpband då de har för dålig dämpning. Så totalt har jag alltså 4 par gympaskor men ingen av dom kan jag ha när jag springer på löpbandet på gymmet.

Jag vet inte hur det gick till idag. Men jag var med mina föräldrar på Stadium. Prövade ett par rea skor inför framtida bruk och tänkte sedan gå ut därifrån bara för jag hade inga pengar just nu, men ville inte att mina föräldrar skulle betala heller. Men min mamma blev vrång och ville köpa dom iaf ! Hon övertalade mig efter ett tag, så det slutade med att hon köpte dom !

Så nu är jag en lycklig ägare till ett par nya löparskor som jag ska ha på löpbandet på gymmet ! TACK MAMMA ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0