Spel, spel & mer spel

Min dag har väl ungefär sett ut såhär: Frukost, spel, spel, spel, spel, internet, spel, ikea, spel, spel, middag, spel, spel, spel, spel och lite mer spel . Haha ! Vilket liv jag har alltså ;)
Jag och Marika och suttit & spelat hela dagen och har nu till slut varvat Super Mario 3 ! Kanoners vad duktiga vi är ! :)

Ska ta och lägga mig alldeles snart. Ska kika lite mer på internet först ;)
I morron taggar vi för lite mer gymmande ! Är så jävla skönt att ha skaffat träningskort alltså ! Normalt sett så lägger jag av med träningen på hösten och vintern för jag tycker de är så kallt, trist och grått utomhus. Sen får jag också en släng av höstdepression som inte är att leka med .. Men detta år tror jag fan jag kommer komma förbi det alltså ! Tänk vad lite träning kan göra ..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0