Story about ipad2 forts..

Kan för tillfället inte sova fast jag är trött, trött o trött .. Har inget vettigt på varken hjärtat eller i huvudet.. Men skulle bara berätta för er att jag valde att sitta och knappa på "min" iPad istället för att lägga mig i sängen efter mitt toabesök. Dragningskraften är enorm ! Men har faktiskt ett minus med min älskling och det är att jag inte kan göra några specialeffekter på mina blogginlägg .. Kan inte ta fram och lägga in bilder eller göra texten fet eller kursiv .. Det är ett litet minus för jag tycker inläggen kan se tråkiga ut annars.. Ja ja kanske ska försöka sova nu kanske ? Ny dag, nya tag i morron ! Jag väntar på post i form att beställda kort och sen taggar jag för Friskis och svettis på kvällen ! Puss & kram, natti ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0