Don't really know (?)

Grått, kallt, molnigt och mörkt. Glömde jag nämna grått ? Vintern påväg. Dock ingen snö än, bara grått. Har ingen höstdepression än. Positivt ! Träningens fel eller rätt (?). Rastlöst. Klättrar på väggen o varför inte taket ? Jag behöver underhållning. Ett gott skratt. Löpbandet först så kan jag sitta ner lugnt och skratta sen. Konstig ? Jajemän ! Kramp i armarna har jag när jag ska ta av mig kläder. Övertränat armarna ? Oh ja ! Träningsvärk, nej. Armkramp ja ! Har jag glömt berätta att jag har energi ? Vad lägger vi energin på ? Städa, tänka, tycka, göra. Packa ! Packa är bra. Åker från Lesjö om en timme. Kristinehamn först. Karlstad sen. Packa upp. Träna i typ 200km/h på löpbandet. Ingen energi ska vara kvar. Däckad Madison måste det bli. Hur ska folk runt mig annars överleva detta långa helgvilande ? Nu vet jag hur en hund som inte motioneras ordentligt känner sig. Hunden kanske också klättrar på väggar o tak ? Vart var jag ... Jo ! Packa, köra bil till Kristinehamn, bli hämtat av Gurra, Karlstad, packa upp, träna, äta, däcka. Min vackra dag.
Dator 15% kvar .. Oj ruta kommer upp ! Varning. Kommer snart ....... Laddare i ! Dator nöjd. Internet segare än segast. Snabbare idag faktiskt. Jag glad. Meningslöst inlägg ? Check ! Förlåt ni läsare som trodde det skulle komma något intressant i texten någongång .. För det kommer det inte. Guldstjärna till er som orkat klättre er igenom texten med ögonen. Ni kan få ett ♥ också. Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag läste allt ihopa och kunde inte annat än att skratta lite åt dig ;)

2011-11-20 @ 15:35:45
Postat av: JosefineHallgren

bli medlem på http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=22536 för att få gratis presentkort på en väl känd sko affär :D 100% gratis 100% funkar!

2011-11-21 @ 19:44:24
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0