30/11 Klockan 14.30

Som ni vet så har jag sagt att jag skulle vilja testa alla vanliga hårfärger någongång. Jag har haft jättemånga olika nyanser av brunt, jag har varit rödhårig och orange.. fast orange är väl ingen vanlig färg kanske .. men iaf. De färgerna jag har kvar är blond och svart . Så jag har funderat ett tag .. Den hårfärgen jag har idag är så nära blond jag någonsin kommer komma så jag tänkte att det var bättre att färga sig blond nu än svart ..

Så idag beställde jag klipp och färgtid hos en frisör här i Karlstad. Så den 30 November kommer jag bli blond! Lite rädd är jag faktiskt .. men jag hoppas det blir bra ! För det är rätt så mycket pengar jag kommer att lägga på det ...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul :D tror du kommer passa jättebra i blont :)

2011-10-20 @ 10:34:16
Postat av: Madiison

Tror du det ? :) Haha ! Jag hoppas det iaf ! :D Det ska bli väldigt intressant :)

2011-10-20 @ 13:37:00
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0