Costume Update !

Häromdagen bloggade jag ju om vad jag skulle köpa för maskeraddräkt. Som ni vet hade jag grymt mycket beslutsångest om vilken jag skulle ha så det blev till slut ingen av dom faktiskt ..
Det skulle ha blivit piraten men den fanns inte kvar i min storlek.. Efter det så fick jag börja om på ruta 1 igen. Nu för någon timme sedan hittade jag en stort fynd ! Jag hittade en jättesnygg piratdräkt som egentligen är väldigt dyr .. men fick det till kalaspris ! (Y) Så nu är den beställd och jag tror det blir kanon !


Kommentarer
Postat av: Sussa

Snyggo du blir! ;-) MÅSTE få se foto! :-) Kramis!!!

2011-10-25 @ 21:51:44
Postat av: Madiison

Tack ! Hoppas de :D Hihi ! Du kommer garanterat att få se foto sen ! Kraaamar :D

2011-10-26 @ 01:05:28
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0