Education vs (?)

Jag har funderat mycket på en sak den senaste tiden och det är utbildning .. är en hög utbildning verkligen så viktigt så det kommer före allt annat ? Ska man prioritera utbildning före familj och vänner ?
Är det så viktigt att man skulle kunna flytta vart som helst och lämna allt bakom sig ?

Jag vet inte .. men en sak vet jag och det är att livet är kort. Idag lever vi, men i morron (?) Det är ingen som vet .. Jag tycker alla ska ta hand om varandra och Visa att ni bryr er om varann, för när det väl kommer till kritan så betyder familj och vänner mer än ett par böcker och en utbildning. Och jag vet inte vad ni tycker iaf .. Men jag skulle hellre ångra att jag inte flyttade och valde en speciell utbildning än att ångra att jag spenderade för lite tid med min familj och vänner innan det blev försent ..
Jag vet att det finns folk som verkligen inte tycker som jag.. Och alla har rätt till sin egna åsikt, precis som jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0