Happier day's

Julkänsla på G !
Julklappar, Snö, julgran, ljus, julpynt, jul, jul & jul !


Det känns som gladare dagar är påväg ! Mysiga kvällar, födelsedagar lite här och var, fester, träna på KMTI, Börja rida igen (?), shopping av julklappar, julmys, julafton, en tripp till ett underbart område många mil norrut och pluggande till sjuksköterska som börjar i Januari.


Jag känner mig just nu väldigt lycklig! Känns som om jag har koll på livet, vad jag vill göra & vad som verkligen betyder något. Man behöver inte ha en massa pengar, det finaste huset/lägenheten, den bästa bilen eller de snyggaste kläderna för att må bra.

Det räcker med att älska någon och att bli älskad tillbaka ! Balans livet mellan allting såsom jobb & umgänge är också väldigt bra. Dock inte alltid så enkelt .. Regelbunden träning, bra matvanor och bra sömn är ett stort + .

Men jag känner bara att jag inte har något att klaga på. Alla får må dåligt ibland, det är bara mänskligt. Men ibland inser vi inte vad bra vi egentligen har det och 'det' som vi söker efter i livet, finns redan framför fötterna på oss ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0