Hate these day's

Idag är en sån dag där jag inte vet vad jag känner, vad jag tycker eller vad jag tänker. Jag är i en grå bubbla och jag vet inte ut eller in.
Livet känns segt, jobbigt och ovärt just nu.. Och ja, JAG VET att det är bara att göra något åt det . Bla bla bla... Man kan inte bara sitta och vänta på att livet ska ta tag i en .. bla bla bla . Ni vet hur det alltid låter . Och det är bara att ändra inställning..
Ja det är inte svårare än så att om man vill ändra på något så får man ta tag i det och kämpa för det själv! Livet kommer inte göra det åt en. I know, I know, I know .
But today I really, really don't care ..

I morgon är en ny dag, med nya tag. Men tills dess kommer jag sitta här i min lägenhet, spela zelda, äta lite kladdkaka och försöka komma ur min grå bubbla .

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0