Ibiza Spain



Vi hade fin utsikt på medelhavet från våran balkong !



Det ingick hotellfrukost med massa olika saker att välja mellan !


Vi solade och badade väldigt mycket ! Det var ungefär 27 grader varmt varje dag :)



Såhär såg mitt och Gurras hotellrum ut :) Jättemysigt var det och vi hade även en liten minibar som de fyllde på varje dag. Aircondition hade vi denna gång också ! De var skönt faktiskt.



Vi hade en hyrbil på semestern så en dag åkte vi till San miguel för att se en sevärdhet. En grotta som förr användes för att smuggla saker genom den.



.. En till bild från grottan !



Avslutar bildserien med en bild på världens godaste oxfilé !! Jag överdriver inte när jag säger att det var den bästa jag någonsin ätit ! Underbart !



Hade en underbar semester med trevligt sällskap ! Tack för allting ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0