Shoes


Har försökt att beställa dessa under hela kvällen på H&M's hemsida men det har inte funkat ! Den fanns bara kvar i storlek 36 och 40 så jag skulle vara snabb så jag hann få den då jag tycker den är asfräck ! Men direkt efter jag lagt den i varukorgen och ska gå till kassan så kommer det fram en ruta som säger att den har tagit slut under den tiden jag shoppade ...
Efter ett antal försök så gav jag upp .. tills jag för 10min sen tänkte försöka en gång till innan jag gick och la mig. Och gissa vad ?! Det funkade ! De är mina :D Eller ja .. Inte än .. men mellan den 5:e och 9:e December. Men de är värt väntan !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygga de var :)

2011-10-20 @ 10:34:44
Postat av: Madiison

Tack ! :)

2011-10-20 @ 13:36:21
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0