Slut

Har varit DJ och tydligen lekledare idag på Adrian's kalas här på folkets hus. Hör mamma och Patrik prata i köket där de håller på att diska det sista av disken .. Själv sitter jag och håller på att plocka ihop musiken. Det var 30st barn här på kalasen ! Jag trodde jag skulle hinna få sitta och kolla på maskeraddräkter och byta lite låtar emellanåt .. men .. de gick inte precis så bra som jag trodde. Det var låtar, lekar och lite mer lekar ! Så stressigt var det ! Men jag tror det blev lyckad och tror att de flesta barnen hade väldigt roligt, så det var kul! :) (Y)



Såhär såg Adrian inbjudningskort ut som jag själv hade fått pysslat ihop !


Nu ska jag packa ihop datorn också och åka härifrån. Blir en sväng till Nicklas och Helena för att säga hej till Andreas. Sen blir det hem för att äta välförtjänt smörgårtårta!


Jag & Schläkting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0