Workout

Idag ska jag träna, träna och träna ! För att sedan känna mig välförtjänt av en spelkväll med Gurra, Paul & kanske Victor.
Jag har börjat blivit jävligt lat nu när det gäller träning .. Så blir det för mig varje år när sommaren är slut och vintern närmar sig. Sen när sommaren närmar sig och man börjar använda mindre kläder på sig börjar man träna till max för att få tillbaka formen man hade tappat under vintern .. Jag tänkte att i år ska jag hålla rutin på min träning året runt ! Man glömmer oftast bort att man tränar inte bara för att se bra ut som de flesta gör utan också för att må bra. 

 Jag ska köpa gymkort i början av november och tills dess hoppades jag att jag skulle kunna underhålla min träning själv, men det går trögt. Men idag ska jag köra !

Ingen soffpotatis idag inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0