Alone Time

Gurra jobbar som vanligt från klockan 8 till 5. Marika tog nyss på sig uteskor och gick ut genom dörren för att hon skulle åka till Victor o få datorn fixad. Själv sitter jag just nu i soffan . Ensam, med tankar och funderingar och jag tycker det är skönt! Jag tycker faktiskt det är härligt att vara ensam ibland, eller rätt så ofta faktiskt och det är inte så ofta jag är ensam. Så jag får ta tillvara på det nu !

Ska träna lite framför tv:n, sen ska jag ta ett långt bad och göra mig i ordning för att sedan ikväll åka till Lesjö.
Släkten kommer ju fira mig nu under helgen medan jag är i Lesjö så slipper de åka till Karlstad på måndag för att fira mig !

Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0