Bästa Idolaudition ?

Har nyss kollat runt lite på tv4 hemsida och idol. Det pågår nu en omröstning om vilken idolaudition som man tycker är den bästa hittills i idol. Nu kan man ju inte välja av alla såklart utan de har valt ut några stycken som man får rösta mellan. Dessa kan man välja mellan:




Om nu vill rösta är det bara att gå in på:
http://www.tv4.se/1.2281941/2011/09/17/rosta_pa_idolhistoriens_basta_audition 
Mitt val var ganska lätt. Jag tycker att Olle gjorde den bästa auditionen! Jag har ingen motivering eller kan förklara mitt val. Men jag tycker verkligen hans audition är skitbra och han äger på att spela gitarr! Är svaga för såna som kan spela gitarr bra alltså ..
Sen så är det ju tyvärr så att efter han audition så hade jag höga förväntningar på honom som inte uppfylldes alls .. Jag tycker typ att det enda bra han gjorde i idol var hans audition som inte är så bra betyg kanske ..
Den som jag har fastnat för mest rent allmänt i hela idol om man nu ska räkna bort audition, kval och annat, är Jay Smith. Totalt älskar hans röst !
Vilken audition tycker ni har varit bäst genom åren ?


Olle Hedbergs Audition 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0