Blogg.se

Är det bara jag som har problem med bloggen nu ? Jag kan inte ladda upp några bilder längre ! Hade samma problem igår som jag hade idag och det är lite störande av bloggen ska krångla titt som tätt ..

Ja ni får vänta med bilder från gårdagen fest ! Har inte kort på mycket från igår, långt ifrån ! Hahaha x) Och de kanske är bäst så :P  Det blev massa spelande i form av Guitar hero, sanning och konsekvens, Jag har aldrig och kropp mot kropp. Mer än så säger jag inte, det skulle upplevas ;) Men kul hade vi ! :D
Med VI så menar jag Marika, Gurra, Jennie, Paul, Victor, Jennifer, Mathias och Grene :)
Tack för kvällen !



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tur att jag har bilder då ;) Kolla min blogg , om du vågar ;) Tack själv :D

2011-09-25 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0