Danmark

I måndags åkte jag och Gurra till Danmark för Gurra skulle lämna några grejer från jobbet till något företag där nere . Jag följde bara med som sällskap, för jag tänkte att det skulle bli kul att se något nytt ! Har aldrig varit i Danmark förut, har aldrig åkt färja förut och har aldrig ens varit i Skåne förut ! Haha ! Så jag fick se mycket nytt :) Sen hann jag och med att köra bil i Danmark och köra upp bilen färjan ;) Älskade hyrbilen vi lånade alltså !Den var mysig att köra och hade en jättecool färg ! Opel Corsa, en diesel . Opel är ju egentligen inte min grej men den bilen var mysig alltså !

Vi åkte dock väldigt sent på måndagskvällen och var inte framme i Köpenhamn, Danmark förens klockan var 4 på morronen ! Tog ett tag att hitta rätt ställe i Köpenhamn också .. Dessutom så var ju deras rödljus inte direkt som duracellkaniner ..
Sov sedan några timmar för att sedan lämna grejerna och ta sig tillbaka till Sverige. Sprang in på Netto snabbt för att köpa en glass och lite annat, insåg då att de säljde starksprit ! Haha . Rätt så billigt också ^^ Men det blev de inget med !

 

Nu är jag lite stressad ! Har mycket att göra idag ! Ska träna nu och göra färdigt det sista i matten !
Take Care

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0