Ingenting egentligen

Hade nyss skrivit ett långt inlägg som helt plötsligt försvann ... Hmm .. Men kom nyss hem efter att ha ätit ute med Gurra och Marika. Jag vet inte riktigt varför, men varje gång jag är sjuk så blir jag så sjukt sugen på fet mat ! Så nu har jag tillfredställt magen med lite max :)
Ska nu titta färdigt på idol innan jag och Gurra ska nörda lite spel i form av Zelda- Ocarina of time Master quest.





Sen ska jag försöka sova för jag ska gå upp lite efter klockan 8. Mamma och pappa kommer för att hämta upp mig ungefär klockan 9 då det bär iväg till Ullared ! 2dagars shopping, me love ♥. Vi hörs på onsdagskvällen eller torsdag ! Antagligen torsdag ..
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0