It Works !

Nu funkar bloggen för mig som den ska igen ! Tack & bock för det ! :) Hade som sagt inte många bilder från festen i lördags, men 2st kan jag bjuda på. Enjoy ^^



Här är ett kort från när vi spelade "sanning och konsekvens- Den elaka versionen". Paul skulle smörja in sig med hudlotion så sexigt han kunde . Men i brist på hudlotion så hade vi ju grädde kvar sen vi åt kladdkaka så det fick bli det i stället ! HAHA ! Vilken syn alltså ! Mathias hjälpte även till att smörja Pauls bringa ;)
Paul & Mathias är alltså på bilden ovanför.




Paul var jättehyper under kvällen och här rider han på Gurra ^^
Hade en trevlig lördagskväll ! Tack för den igen ! :D . Nu idag är jag dock snorig, jag hostar och kan knappt andas ur näsan. Är de det här som kallas förkylning kanske ? Jag tror det tyvärr .. Jag sänkte mitt immunförsvar lite för mycket förra veckan.. Hoppas bara att jag inte blir värre förkyld och sjuk än såhär ! För i morron åker jag till Ullared och kommer hem på Onsdag. Sen åker jag utomlands till Ibiza på fredag och jag vill inte vara sjukare då !

Nu ska jag äta lite frukost. Hämta paketet som jag beställde åt Gurra(hann inte hämta det i fredags för de hade redan stängt då), skriva labbrapport och sen ta mig in till stan och druvan för att förnya mitt p-piller recept.
Har dock redan ett nytt med Qlaira, men känner inte för att byta till det just nu. Jag väljer att behålla mitt, för känner inte för att krångla.

Nej nu är det tempo, tempo ! Fast eftersom jag har min förkylning så får jag skynda långsamt !
Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0