Oxhälja närmar sig ..

Ikväll blir det oxhälja med trevligt folk, mys och kanske 1 eller 2 karusellåk :) . Jag tror det kommer bli kanon ! Känner mig sugen på varma chips också ? Har gått i mataffärer de senaste dagarna och önskat att de skulle ha varma chips eller iaf något som liknade det ! Tyvärr har jag dock inte hittat det .. haha !





Ska nu ta mig en powerwalk för att sen träna lite inneträning. Blir ju ingen träning under helgen så jag får passa på idag ! Marika kommer nog någongång vid 15.00 & 16.00 ? Hon ska följa med mig på bergvik där jag ska shoppa lite grejer snabbt ! Ja Marika ! Jag sa faktiskt snabbt ;) . sen blir det hem till lägenheten. Fixa till sig, äta mat, tagga och sen bär det av till Filipstad !

Nej som sagt så ska jag powerwalka nu . Tiden tickar iväg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0