Surprise

Igår blev dagen inte riktigt som jag hade tänkt mig .. Vaknade som vanligt . Dagen kändes som en vanlig dag. Lite segt, lite halvtråkigt väder, halvtråkigt och segt humör . Jag var på bergvik en sväng med Marika under förmiddagen. Gick sedan hem som tog 1½ timme ungefär . Jag och Marika rensade duschavloppet på hår som verkligen behövdes .. Fy fan vad äckligt ! Jag tog mig ett långt välförtjänt bad ! Åkte med Gurra och handlade på Ica maxi för de sista kronorna jag hade kvar nu innan lönen sen kommer.

När jag kom hem så gick jag inte i köket . Jag ser Victor, Paul och Marika. Jag ser att det är dukat för fler personer .. Sen börjar de sjunga för mig ! Haha ! De hade fixat en liten mysig middag och överraskningsfest med de närmaste för mig ! :D Jag skulle ju först in ha någon fest för de blev krångel och grejer så jag hade bestämt mig för att åka till Paul på spelkväll ! Men nu blev det ju inte så .. Men jag klagar inte ! :D

Det kan inte ha varit lätt att fixa alltså utan att jag visste något x) Men tydligen så lyckades de och jag blev jätteglad ! :D Tack för kvällen igår ! Maten, alkoholen och allt annat ;) . Kvällen slutade dock inte som man hade trott heller ... Inga bilder finns och kanske är det bäst så ! Tack, tack och tack mina vänner ! ♥


Kommentarer
Postat av: Marika

Kvällen vart bara för dig älskling ;) <3

2011-09-19 @ 00:51:30
Postat av: Madiison

:) <3

2011-09-19 @ 01:21:00
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0