Things and thoughts ..

Känner mig nere och depp . Pepptalk sökes ! Några varma kloka ord kanske ? Eller varför inte sanna, verkliga ord ? Närhet vore inte heller så fel ..


Nej vet inte vad som blev fel idag riktigt .. Hade en suverän dag igår ! Jag var glad och verkligen jättenöjd med allting ! :D Tack, tack & tack allihop ! ♥
Efter att min mamma, pappa, bror och Adrian hade åkt hem igår så kom Marika, Jennie, Grene, Paul och Victor hit med massa fina, underbara paket ! :) Paket = Lycka = ♥ ! Gurras pappa Gunnar och Gurras lillasyster Jasmine tittade förbi en snabbis också . Det var mysigt och av dom fick jag oranga rosor och en ask med choklad :)
Sen blev det mat på tempel . Myyyys ! Trevliiigt ! Kul att alla följde med , de gjorde min dag 100% bra (Y) :)

Presenterna jag fick igår får ni se lite senare . Ska nu försöka gå bort min förvirring & deppighet med mina nya reebok easytone skor ! Undrar om de är så bra som vissa påstår ? Vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0