Too fast

Sekunder, minuter, timmar, dag, månader och år . Allt går fort och jag kan inte riktigt förstå att jag redan är 21 år gammal ! Tiden går verkligen fort .. För fort just nu känns det som . Det känns inte som om jag ens hinner att tänka . Det finns mycket tankar i huvudet som snurrar som jag aldrig hinner tänka färdigt om . Är det ens tankar eller tänker jag inte ens ?
Jag funderar mest över nu om jag ska läsa Fysik A bara för att ha något att göra under hösten innan jag ska börja i Januari . Men sen vill jag lägga all min energi till högskoleprovet och sen bara ladda upp inför universitetsstudierna . För energi är något jag inte har mycket över just nu och jag vet inte ens varför ..

Framtiden är något jag funderar mycket över nu. Och för mig är framtiden just nu nästan bara frågetecken .. Jag vill komma ur dimmen och se klart igen .

Allt har sin tid ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0