My day

Efter att ha vaknat idag efter gårdagens händelser så blev det att städa fin lägenheten, vilket verkligen behövdes kan jag säga .. Lite senare under dagen åkte jag och Gurra iväg till bergvik för att träffa mina underbara föräldrar ! :) Vi åt mat tillsammans på bergvik, gick i affärer och hade mysigt !

Fick skor av mamma & pappa idag ! Vi var inne på skopunkten en sväng och då fick jag ett par, Gurra fick ett par och sen köpte mamma ett par själv :)



Mina till vänster som dessutom är jättesköna ! och Gurras till höger :)



Hann också med att handla upp mitt presentkortaffection som jag fick av Victor i födelsedagspresent ! Det fick bli min efterlängtande Clinique hudvårdsserie ! Hoppas verkligen att den är bra !



Tack Victor :D


Nu ska jag titta färdigt på tv-programmet Hawaii Five-0 och sova snart . Är jättesliten just nu ! I morron tar vi nya tag med bland annat mina labbrapporter !

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0