1 februari

1 februari idag redan! Det känns som om tiden flyger förbi och jag hinner inte riktigt med .. Det har hänt så mycket under det nya året och det har bara gått en månad. Det känns som om huvudet inte riktigt hinner med. Jag hinner inte tänka alls, fast det kanske är meningen ? Meningen är kanske att man inte ska tänka, utan bara gå på känsla. Satsa lite istället för att tänka.

Jag är rätt så velig just nu.. Det måste vara för att jag sjuk nu ! Jag håller på med en hemuppgift nu i skolan som ska vara inlämnad på måndag. Den handlar om kunskap. Man ska skriva hur man ser på kunskap och så vidare. Tycker det är en rätt så intressant uppgift faktiskt ! Ska bli kul att börja skriva på den !

Ja och eftersom jag är sjuk missar jag nystartsfesten och sittningen på fredag och lördag ... Men men de kommer andra gånger !
Nu ska jag plugga !

Take Care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0