03-01-2012

Det nya året fortsätter att rulla på ! Förändringar har redan skett. Jag är ju en människa som egentligen inte tycker om förändringar, fast det här var jag mest förbered på eftersom som vissa saker var som det var och jag såg aldrig någon förbättring. Man kan inte stå och stampa på samma ställe hela livet liksom. Livet känns lite lättare nu i min förändring och nu ska jag fokusera mig på det nya året 2012 ! Med skola, universitet liksom ! Lite läskigt .. Ska börja rida igen har jag tänkt, fortsätta träna och därimellan ta det lugnt och umgås med nära och kära. Kanske hinna med någon utomlandsresa ? Who knows ? Jag tar en dag i taget än så länge :) Eller ja .. En vecka i taget !

Beställde en ny telefon idag så mellan 1-2 veckor är jag nu telefonägare !

Har inte så mycket mer nytt för tillfället förutom att mor och far hälsade på idag. Mys :) De köpte mig också ett par nya byxor ! Tack ♥ Sen har vi ätit på bergvik som vi brukar och spelat kort hemma hos mig med fika till ;)
De åkte hem för en iten stund sen nu och gissa vad ? Det har börjat snöa igen .. Jag som hade hoppats på en vinter utan snö, men ser tyvärr inte ut så längre. Ja man säger ju att man ska uppskatta det lilla man har, så får passa på  att uppskatta snön innan det försvinner ! Snöänglar, bob, snögrottor och skoter. Det finns ju faktiskt mycket man kan göra med snön :) fast idag ska jag bara sitta inne och ta det lugnt !

Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0