New things are happening

Första dagen på resten av mitt liv i morron ! Nja inte riktigt men nästan .. The first day at school och det är blandade känslor . Jag ska äntligen göra något med mitt liv ! Inget velande, stillasittande, förvirrande eller jobbiga tankar om vad jag ska göra med livet. Jag har nu gjort ett val och ska nu leva med det ! Jag tror faktiskt de kommer bli bra ! Det är bara det att jag har inga bra erfarenheter av skolan. Dock har jag en ny chans att göra skolan till något bra, istället för att se det som något dåligt . Wish me good luck !
I morgon går jag på universitetet från klockan 1 till 3. Det blir introduktion och information.
Hej hej mitt nya liv !

Take Care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0