Nollning med CURA !

Min första skoldag gjordes den 23 Januari likaså min första nollningsdag. Nollningsveckan är färdig efter massa skratt, roliga lekar, trevliga människor och en alltför stor alkoholkonsumtion ! HAHA ! Men jag har haft en jättekul vecka och träffat många nya underbara personer ! Nu ligger jag dock hemma och är sjuk. Feber, halsont, hosta . You name it ! Men jag har laddat upp med ipren, halstabletter i olika former och rethostatabletter ! Jag tänker inte sitta och skriva om allt som gjordes under nollningsveckan för det var en del ! Men sammanfattar allt med några bilder !
I guess att de här med skolan kommer bli good after all ! :)



Klara, Emelie & Jeanette :)


Victor, Josefin & Jeanette :)


Emelie x2 och Klara :)


Myself & Anna :)


Happy People !


Generalerna :)


Felicia & Victor :)


Jeanette & Jag :)

 
Jag, Klara & Anna :)


Det var allt ! Tack för en underbar vecka CURA och alla andra inblandade ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0