Something

Har inte bloggat på väldigt länge. Konstigt då det är så mkt lättare att blogga nu än hur de varit förut .. Jag fick typ inga gissningar om vem min nya familjemedlem var ! Haha synd ni kanske missade ngt ;) hemlig present liksom ^^ men min nya medlem är ingen kanin som några har trott utan en ipad2 . Haha ! Det är tänkt att den ska underlätta min vardag och skolarbete. Hittills gör den sitt jobb ! Dock har jag laddat ner några appar och blivit beroende av vissa spel.. Är just nu i nordvärmland, ransby. Där gurra jobbar lite och jag hjälper till :) har inga mer direkta nyheter. Jag har börjat kunna sova igen efter att ha haft sömnproblem ett tag ! Sen så kanske tiderna inte är de bästa.. Men jag sover iaf ! Ja nu är det bara en vecka kvar snart innan jag börjar skolan. Nästa vecka är den sista lediga och då ska jag ta det lugnt, träna, hälsa på mamma och pappa, hämta ut min nya telefon och festa lite för att fira att jag kommit in på skola! Kanon blir det ! Nu ska jag snart ta natti natti !
Take Care *


Kommentarer
Postat av: Josse

Längesen man såg dig nu Madde!

Är allt bra? :))

Kram

2012-01-15 @ 23:21:44
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Postat av: madiison

Det var länge sen man såg dig också Josse ! Det är bra med mig :) Eller ja förutom att jag är sjuk och så :( men annars kanon ! :) Hur är de själv ?? Kramaaar :D

2012-02-01 @ 02:21:49
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0