App-krångel +helgen

Ursäkta mitt dåliga bloggande ! Men appen på mobilen vill inte funka .. Så jag har inte kunnat logga in och bloggat trots att jag försökt hela veckan :(
Just nu är jag väldigt trött. Sov 1 & en halvtimme inatt bara ! Igår var det kalas för underbara Jennifer :D var först hos hos dom i lägenheten med lite spelande av olika spel, sen åkte vi till kolsnäs där det blev dansande innan de stängde. Jättekul kväll ! :D och grattis igen till Jennifer ! :) hoppas du fick en bra kväll ! ♥ anna har också varit här under helgen ! Var kul att träffa dig igen, efter all tid .. Tack för helgen :D
Har bilder från festen men eftersom allt krånglar med bloggen så kommer de i morron istället :)
Som sagt 1 1/2h på 2 dygn. Nu förtjänar jag att få färdas till mitt rosa fina drömland!
Take Care//

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååh jag hade jättekul! Tack än en gång för presenterna och för en grym kväll :D <3

2012-07-19 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0