Update+Bilder

Nu sitter jag äntligen vid en dator så jag kan blogga igen ! Vet verkligen inte varför blogg.se-appen inte funkar för mig .. Det går inte att logga in, och nej jag har inte skrivit fel lösenord och användarnamn .. Tråkigt när det inte fungerar :(
Sitter nu i härjedalen och har varit här sen i onsdags ! Har tråkigt väder idag så vi sitter mest inne, men trotsade faktiskt vädret förut för att spela boule :) hehe, som jag aldrig spelat förut. I Morron är det marknad, tivoli och lite uppträdande här som vi ska iväg på :)

Här kommer bilderna från Jennifers 22års kalas ! :D

Marion, Victor och Mathias :)


Paul, Jennifer & Jag :)


Födelsedagsbarnet själv som öppnar fina paket ;)
Hoppas de kommer till användning ^^


Marika och Saphira :)


Mathias med en av jennifers presenter ^^


Marion, Jennifer och Paul :)


Jag & Anna :)



Grene, Mathias och Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0