Big bang

Hade fint besök här igår kväll! Emil och Emelie kom förbi och vi fikade lite :) kul !

Är hundvakt nu idag tills på torsdag åt kroken :) lite mysigt är det att ha hund ibland ikring sig! Tyvärr så skulle jag inte kunna ha en egen hund just nu eftersom mitt liv inte passar för det. Jag är för impulsiv, åker mycket och vill ha mkt frihet! Men när jag går i pension så ska jag ha en hund ! Haha, det har jag redan planerat 😄.

Ska försöka plugga snart! Dagen har varit seg och jag har varit väldigt trött 😞 ska kolla klart på Big Bang Theory först, klockren serie 😊 sen gå med hunden, sen handla, sen laga mat, sen äta mat ... Mkt jag skulle hinna med innan plugget tydligen 😉 kommer bli sent innan jag är färdig alltså ...

Nej nu blir det åter till tv:n ! 📺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0