Helgen

Har haft en jättebra helg och umgåtts med massa fina människor! Gårdagen blev lite fest med folk här i lägenheten innan vi drog iväg till Grene med kompani som var i stan och hade kalas :) Jennifer hälsade även på under kvällen vilket var jättekul! :D Som alltid ! Efter vi hade varit i stan drog vi till Bogerud på efterfest och därefter körde vi hem folk till Kristinehamn och Karlskoga, så det blev lite åkande och en vääldigt sen kväll!(morgon) .. Men en kanonkväll !

Dagen har mest varit seg.. Har ätit ute på pizzeria med Gurra och Marika och nu på kvällen blev det filmkväll med hela gänget! (G,G,M,V). Kollade på någon film som hette "The Grey" tror jag ? Vad någon film som handlade om ett plan som hade störtat och de hamnade mitt ute i ingenstans där de var snöstorm, kallt och fullt med vargar.

Nu är jag trött så jag ska lägga mig snart .. Väntar på Gurra nu som är i duschen bara. I morron blir det att plugga stenhårt igen ! Wiihoo!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0