Valborg

Fick en awesome valborg trots allt ! Såg mörkt ut ett tag och det såg ut som jag skulle få spendera kvällen hemma i lägenheten med boken "människokroppen" och plugga istället. Men som vanligt.. i sista sekund händer det grejer! Haha ! Jag brukar inte vara så impulsiv längre som jag en gång i livet har varit, men det verkar som om djupt inne i mig sitter impulsiva Madison kvar. Jag får lite tonårsnostalgi, då nästan allting jag gjorde var impulsivt. Vilka tider :)

Men jag hamnade i Lesjö på valborg där Rydell och quick spelade på folkets hus. Det är stort! Någon sånt här har inte hänt i Lesjö på väldigt lång tid, iaf inte under min existens ! Väldigt roligt att hela Lesjöfors vaknade till liv, hade trevligt, dansade och umgicks ! Och det kändes som att för en kväll så fanns det inga bråk, inget skitprat och gnäll i Lesjö ! Härlig känsla :) Hoppas på fler sådana här upplevelser i Lesjöfors !

Jag brukar ALLTID ta bilder på fester och under nöjestillfällen men just då gjorde jag inte det konstigt nog..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0