Yesterday-lesjöfors

Den årliga Lesjöforsmarknaden ägde rum igår. Jag hade sovit i lesjö från onsdagen till torsdagen och jag gick upp tidigt igår för att gå på marknaden med mamma 😊. Jag hälsade på släkt och träffa gamla vänner som man inte ser så ofta ! Kvällen bestod av grillning och förfestande i Marikas mormor och morfars hus 🍸.
Folket från Karlstad (gurra,Grene,Paul,Victor) och folket från Munkfors (Jennifer&mathias) anlände även till lesjö :) vilket var jättekul ! 😃tycker det är kul när alla samlas på samma ställe ! Då mår jag jättebra ❕ det händer inte så ofta men man uppskattar det väldigt mkt när det händer !
Efter förfesten så drog vi till Wallengren en sväng och efter det så åkte vi ner till folkets hus och kikade lite 😊. Det bar sedan av till Karlstad och sängen ..

Men tack för kvällen mina underbaringar !❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0